Odpovede na najčastejšie kladené otázky


Akým spôsobom si môžem objednať pobyt?
Pobyt si môžete rezervovať písomne vyplnením rezervačného formuláru, zaslaním emailu alebo sms.
Obratom vám pošleme informácie potrebné k objednaniu si pobytu. Viac informácii nájdete TU.

Chceme si rezervovať celý objekt Andrejkinho domu, avšak nenaplníme celú kapacitu. Je to možné?
Áno. Prosím kontaktujte nás a my Vám v závislosti od dĺžky pobytu a počtu osôb pripravíme cenovú ponuku.

Sme väčšia skupina priateľov. Chceli by sme sa u vás ubytovať. Aká je vaša maximálna kapacita?
Kapacita Andrejkinho domu je 8 pevných lôžok (4 izby) s tým, že v dvoch izbách sa nachádza rozkladací
gauč pre 2 deti. Apartmán Andrejka je určený pre  4 osoby, resp. po dohode max. 5 osôb. 
T.z. že maximálna lôžková kapacita je 16 resp. 17 osôb.

Nerozumiem rozdielu  medzi Andrejkiným domom a Apartmánom Andrejka. Môžete mi to vysvetliť?
Rozdiel je v tom, že  v Andrejkinom dome sa nachádzajú 4 dvojlôžkové izby, pričom je možné prenajať si izbu
a kuchyňa a spoločenská miestnosť sú spoločné. Apartmán Andrejka je samostatný dvojpodlažný objekt,
ktorý sa prenajíma ako celok. Obidva objekty sa nachádzajú v spoločnom areáli a sú od seba vzdialené
cca 10 m.

Je možné sa u vás stravovať?
Nie. Stravu neposkytujeme, avšak možnosť stravovania je pri vstupe do Gaderskej doliny (obedy, večere).
Príprava stravy je však možná v plne vybavenej kuchyni.

Je u vás možný pobyt s domácim zvieraťom?
Nie. Pobyt so zvieraťom u nás nie je možný.


Ako sa dozviem aktuálnu obsadenosť vašich objektov? Na stránke som ju nenašla.
Aktuálnu obsadenosť vám obratom pošleme emailom alebo cez sms. Stačí nám poslať otázku na info@gader.sk
alebo sms +421 902 169 068 s uvedením objektu o ktorý máte záujem, začiatku a konca pobytu a počtu osôb.
Odpoveď dostanete obratom.

Mám dieťa alergika. Aký typ perín používate?
K dipozícíí sú výhradne antialergické periny a vankúše.

Je nutné si doniesť so sebou uteráky a posteľné prádlo?
Nie. Uteráky, príbory a riady, utierky na riad, posteľné prádlo, toaletný papier sú zahrnuté v cene ubytovania.

Je v cene pobytu zahrnutá záverečná sanitácia?
Áno. V cene je zahrnutá aj záverečná sanitácia.

Neviem kedy dostanem od zamestnávateľa dovolenku. Môžem si pobyt rezervovať nezáväzne?
Termín si je možné po dohode s ubytovateľom rezervovať nezáväzne na určité obdobie.
 

Môžem nastúpiť na pobyt v neskorých nočných hodinách?

Áno. Po dohode s ubytovateľom je možné ubytovanie aj v iných ako stanovených časoch.
Najneskôr deň pred nástupom na pobyt Vás budeme kontaktovať ohľadom predpokladaného času príjazdu
a dohodneme si predpokladaný čas nástupu na pobyt.

Máme malé deti. Je objekt zabezpečený oplotením?

Áno. Areál je oplotený.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Pošlite nám ju na info@gader.sk. Obratom vás budeme informovať.