Odpovede na najčastejšie kladené otázky


Akým spôsobom si môžem objednať pobyt?
Pobyt si môžete rezervovať písomne vyplnením rezervačného formuláru, zaslaním emailu alebo sms.
Obratom vám pošleme informácie potrebné k objednaniu si pobytu. Viac informácii nájdete TU.

Chceme si rezervovať celý objekt Andrejkinho domu, avšak nenaplníme celú kapacitu. Je to možné?
Áno. Prosím kontaktujte nás a my Vám v závislosti od dĺžky pobytu a počtu osôb pripravíme cenovú ponuku.

Sme väčšia skupina priateľov. Chceli by sme sa u vás ubytovať. Aká je vaša maximálna kapacita?
Kapacita Andrejkinho domu je 8 pevných lôžok (4 izby) s tým, že v dvoch izbách sa nachádza rozkladací
gauč pre 2 deti. Apartmán Andrejka je určený pre  4 osoby, resp. po dohode max. 5 osôb. 
T.z. že maximálna lôžková kapacita je 16 resp. 17 osôb.

Nerozumiem rozdielu  medzi Andrejkiným domom a Apartmánom Andrejka. Môžete mi to vysvetliť?
Rozdiel je v tom, že  v Andrejkinom dome sa nachádzajú 4 dvojlôžkové izby, pričom kuchyňa a spoločenská
miestnosť sú spoločné. Apartmán Andrejka je samostatný dvojpodlažný objekt,ktorý sa nachádza
vo vzdialenosti cca 12 m od Andrejkinho domu.
Obidva objekty sa nachádzajú v spoločnom oplotenom areáli a je možné si cih prenajať ako celok.

Je možné sa u vás stravovať?
Nie. Stravu neposkytujeme, avšak možnosť stravovania je pri vstupe do Gaderskej doliny (obedy, večere).
Príprava stravy je však možná v plne vybavenej kuchyni alebo je možnosť objednať si stravu donáškovou službou,
alebo využiť služby blízkych reštaurácií.

Je u vás možný pobyt s domácim zvieraťom?
Nie. Pobyt so zvieraťom u nás nie je možný.


Ako sa dozviem aktuálnu obsadenosť vašich objektov? 
Orientačnú obsadenosť objektov nájdete na našich stránkach - aktualizácie min. 1 x týždeň. Aktuálnu
obsadenosť vám obratom pošleme emailom alebo cez sms. Stačí nám poslať otázku na info@gader.sk
alebo sms +421 902 169 068 s uvedením objektu o ktorý máte záujem, začiatku a konca pobytu a počtu osôb.
Odpoveď dostanete obratom.

Mám dieťa alergika. Aký typ perín používate?
K dipozícíí sú výhradne antialergické periny a vankúše.

Je nutné si doniesť so sebou uteráky a posteľné prádlo?
Nie. Uteráky, príbory a riady, utierky na riad, posteľné prádlo, tablety do umývačky riadu, saponáty a
toaletný papier sú zahrnuté v cene ubytovania.

Je v cene pobytu zahrnutá záverečná sanitácia?
Áno. V cene je zahrnutá aj záverečná sanitácia.

Neviem kedy dostanem od zamestnávateľa dovolenku. Môžem si pobyt rezervovať nezáväzne?
Termín si je možné po dohode s ubytovateľom rezervovať nezáväzne na určité obdobie.
 

Môžem nastúpiť na pobyt v neskorých nočných hodinách?
Áno. Po dohode s ubytovateľom je možné ubytovanie aj v iných ako stanovených časoch.
Najneskôr deň pred nástupom na pobyt Vás budeme kontaktovať ohľadom predpokladaného času príjazdu
a dohodneme si predpokladaný čas nástupu na pobyt.


Máme malé deti. Je objekt zabezpečený oplotením?
Áno. Areál je oplotený.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Pošlite nám ju na info@gader.sk. Obratom vás budeme informovať.